- vooruitbetaling- online betaling |
De volgende onderdelen zijn inbegrepen in de leveringskosten: productgarantie Onze prijzen zijn inclusief BTW.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De levering vindt plaats binnen 4-10 dagen na plaatsing van de bestelling. Rozen kunnen besteld worden zolang de voorraad strekt. Voor de beschikbaarheid van de rassen kunt u onze website raadplegen. De leveringskosten zijn indicatief en worden bepaald op basis van de aantal stuks en gewicht. De factuur wordt bijgesloten in het pakket. Bezorging wordt verzorgd door GLS pakketdienst. Track & trace is mogelijk met het pakketnummer, die we op verzoek per e-mail naar u kunnen sturen als het pakket verzonden is. |
Bezorging vindt plaats op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur. Voor informatie over de bezorging van de pakket kunt u contact opnemen met de GLS klantenservice (tussen 7:00 en 20:00 uur) via het telefonnummer0900 111 666 0. U kunt uw bestelling via de volgende link volgen: GLS track & trace Algemene contractvoorwaarden (ACV) (download pdf.) |
Klachten kunt u schriftelijk indienen: Klachten indienen is alleen schriftelijk mogelijk. Indien van toepassing, wordt het product kostenloos vervangen en zijn de bezorgkosten voor de klant. |
|
Privacy: We kunnen uw naam, adres en e-mailadres gebruiken tenzij u dit schriftelijk of telefonisch verbiedt.
|